Pozycjonowanie


Docieraj do swoich klientów i zwiększaj sprzedaż.

Pozycjonowanie jest procesem, którego efektem mają być wysokie pozycje domeny, to jest na pierwszej stronie wyników organicznych wyszukiwarki Google. Jest to usługa długoterminowa, która w profesjonalnym wydaniu opiera się na dwóch fundamentach: audyt(zalecenia optymalizacyjne) oraz linkowanie z tematycznych serwisów. Przed wyborem firmy SEO zapoznaj się z poradami Google.

Audyt SEO - Sprawdzamy jak jest?

Fundamentem naszej usługi jest sprawdzenie czy serwis i domena jest przygotowana do pozycjonowania w Google. Realizowany przez specjalistę SEO audyt SEO dostarcza informacji, które elementy warto poprawić, aby strona była bardziej przyjazna wyszukiwarce. Audyt SEO w szczególności zwraca uwagę na treści na stronie( „Content is the KING”), strukturę serwisu i jego kod źródłowy, podstawowe elementu UX, jak również linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne.

Zalecenia optymalizacyjne to wskazówki, które są produktem audytu. Ich wdrożenie poprawi ruch i zainteresowanie twoją ofertą, stąd jest on dla nas i dla ciebie tak ważny. Audyt SEO często jest również stosowany na etapie projektowanie stron klientów, w ten sposób możemy wejść w świat Google z już przygotowanym serwisem.

Właściwe frazy to nowi Klienci.

Audyt SEO dostarcza nam informacji, na których frazach już się pojawiasz i na jakich powinieneś. Właściwa lista fraz to pewność, że nie stawiamy przysłowiowego billboardu w środku lasu. Prawidłowo dobrane frazy są wyszukiwane oraz odzwierciedlają usługi/produkty, które oferujesz. Ponadto, przygotowana lista fraz SEO zachowuje harmonię między bardzo popularnymi frazami, które często są też mocno konkurencyjne oraz frazami szczegółowymi o niższej konkurencyjności.

SKLEP ONLINE

Facebook